1. Как мога да се направя правилния избор на инструмент и/или машина
Моля, разгледайте техническата консултация и подробните технически описания на продуктите. Ние знаем, че правилния избор на инструмента е изключително важен за Вашата добра работа. Моля, свържете с нас в ON LINE CHAT ОТ 09.00 ДО 17.00 часа всеки работен ден. Ако не успеете да свържете с нас изпратете ни е-мейл и/или ни се обадете по телефона. За нас ще бъде удоволствие да Ви помогнем в правилния избор.
2. Мога ли да платя на куриер при получаване на стоката
В случай, че Вашият избор е доставка с куриер и плащане на дължимата сума на куриерската фирма стоката ще бъде придружавана с данъчна фактура и касова бележка за плащане в брой.
3. Какъв е срока на гаранция на стоките
Машините имат срок на гаранция 1 (една) година.
4. Мога ли да върна закупена стока
Съгласно ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ в 7 дневен срок считано от деня следващ получаването на стоката, Вие можете да се откажете от доставения от нас продукт и да го върнете в нашия офис или чрез куриер като транспортните разходи ще са за Ваша сметка.
Върнатият продукт трябва да бъде: Със запазен търговски вид; В оригиналната си опаковка; И със съпровождащата го документация.
Потребителят има право на рекламация при: Фабрични дефекти на стоката; Несъответствие между избрания продукт и доставката.
В случай, че върнатата стока не е поради тези причини ДОСТАВЧИКЪТ има право да не уважи Вашата рекламация.
За всички въпроси, моля, свържете се с нас на посочените на саййта телефони, е-мейли или на ON LINE чат от 08.00 до 17.00 часа всеки работен ден.