Уважаеми Клиенти,
Благодарим, че избрахте продуктите предлагани от ИНТРАЛИНК ООД.
Условия на доставка
След получаване на Вашата заявка, на посочения телефон за контакт с Вас ще се свърже служител на фирмата, за да потвърдите поръчката. Заявки, направени след 16.00 часа се обработват на следващия работен ден. Заявки направени в почивни дни се обработват първия работен ден от новата седмицата. Продуктите се доставят до 24 и/или 48 часа в зависимост от избраната от Вас транспортната услуга. Разходите по доставката в електронния магазин на ИНТРАЛИНК ООД се изчисляват автоматично от калкулатора при поръчка при заложена тарифа на куриер СПИДИ. Тази форма е само индикативна за Клиента и не е задължително използването на този куриер и/или тази услуга. Транспортните разходи са за сметка на Купувача и това определя избора на транспортната услуга от самия Купувач. Ако не сте посочили типа на транспортната услуга във Вашата поръчка, моля, да заявите това когато служител на ИНТРАЛИНК ООД се свърже с Вас по телефона.
Отказване или промяна на поръчка
Ако искате да откажете направена вече поръчка, някой от продуктите в нея, или да замените даден продукт, изпратете ни корекцията по електронната поща или се обадете по телефона, за да ни уведомите. Тази промяна е валидна само ако е направена преди обаждането на служител на ИНТРАЛИНК ООД и Вашето потвърждение за доставка.
Политика на връщане
Съгласно ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ в 7 дневен срок считано от деня следващ получаването на стоката, Вие можете да се откажете от доставения от нас продукт и да го върнете в нашия офис или чрез куриер като транспортните разходи ще са за Ваша сметка. Върнатият продукт трябва да бъде:
- Със запазен търговски вид;
- В оригиналната си опаковка;
- И със съпровождащата го документация.
Потребителят има право на рекламация при:
- Фабрични дефекти на стоката;
- Несъответствие между избрания продукт и доставката.
В случай, че върнатата стока не е поради тези причини ДОСТАВЧИКЪТ има право да не уважи Вашата рекламация.